Joanna Burdek (BU)

Mail: joanna.burdek@branduseful.pl / Linkedin / Agencja: www.branduseful.pl

#strateżka

Na codzień pracuję  jako strateg i copywriter. Doradzam w działalności reklamowej oraz tworzę teksty reklamowe. Prowadzę szkolenia ze strategii marki i copywritingu oraz ambientów. Z wykształcenia jestem strategiem marketingowym i politologiem. Ukończyłam podyplomową szkołę Strategii Marki SAR. Od 14 lat jestem związana z reklamą. Doświadczenie zdobywałam w największych krakowskich agencjach reklamowych. Pracowałam także w działach marketingu, po stronie klienta.

#doradca #copywriterka

Dziś wspólnie z mężem prowadzę agencję reklamową Brand Useful: www.branduseful.pl. Pracowałam dla takich marek jak Continental, Multikino, Nutella, Decathlon, STAG, Nowa Farmacja. 

Na codzień pomagam firmom planować i prowadzić skuteczne działania marketingowe. Tworzę strategie, plany komunikacji. Wierzę w to, że ludzie to nie tylko potencjalne leady, a biznes to coś więcej niż kolekcjonowanie monet.

#autorka #pisarka

Jestem autorem pierwszego w Polsce e-booka z nową typologią ambientów: pobierz. Piszę dla największych portali i czasopism marketingowych: Marketer+, Nowy Marketing, Marketing przy kawie.

W 2021 roku wyjdzie moja debiutancka powieść: Rudy kot bez rodowodu i zielony korytarz.

#napisz do mnie, jeśli

Wierzę w to, że ludzie to nie tylko potencjalne leady, a biznes to coś więcej niż kolekcjonowanie monet. Jeśli myślisz podobnie i potrzebujesz pomocy w mądrym zaplanowaniu strategii markeringowej – napisz do mnie:

  • nie masz planu marketingowego, strategii

  • chcesz poukładać i uspójnić działania reklamowe

  • potrzebujesz audytu marketingowego – co działa/co poprawić

  • nie wiesz, jakich narzędzi i kanału użyć dla Twoich klientów

  • jeśli masz problemy z pozyskaniem klientów

  • chcesz komunikować się w nowoczesny sposób i używać języka potrzeb

  • lubisz otwartą, szczerą i responsywną komunikację

#nie pisz do mnie, jeśli

  • twoja firma powstała tylko po to, by zarabiać kasę

  • nie jest dla Ciebie najważniejsza obsługa i dobro klienta

  • nie szanujesz pracy innych ludzi i nie lubisz nowych rozwiązań

  • odpisujesz na maile raz na tydzień

 

 

#galeria BU