Strategia marketingowa

Mózg, reklama i padalec. Co je łączy?

Poznaj odpowiedź na tą zagadkę w artykule Joanny Burdek.

neuromarketing

Neuromarketing. Zrozumienie „przycisku zakupowego” w mózgu klienta – nowa książka

Recenzja „Neuromarketing. Zrozumienie „przycisku zakupowego” w mózgu klienta”, napisana przez Patricka Renvoise i Christophe Morina.

Brand purpose Joanna Burdek

Brand Purpose w Marketer+

Dowiedz się jak wyznaczyć Brand Purpose i sprawić by Twoja marka naprawdę istniała dla klientów.

Buyer persona recenzja Joanna Burdek

Buyer Persona. Po co Ci ona?

Buyer persona to obraze zbudowany na podstawie autentycznych historii Twojego klienta. Na jego podstawie możesz dostosować produkt i marketingowe komunikaty do faktycznych potrzeb.

Rudy kot bez rodowodu

Moja książka: Rudy kot bez rodowodu i zielony korytarz – wkrótce w sprzedaży!

Debiutancka powieść Joanny Burdek. To opowieść o kobietach, które nie chcąc dopasować się do istniejących reguł, szukają swojego miejsca na ziemi – wszystkie muszą przeciwstawić się męskiej dominacji i kobiecej uległości.

CO to TikTok

Czym jest cel marki (brand purpose) i jak pomoże Ci zwiększyć sprzedaż.

Czym jest brand purpose? Przykłady brand purpose. Jak go stworzyć? Czy mój cel marki może być brand purpose?

strategia marketingowa

Marketingowe wyzwania strategiczne w 2021 roku

Strategia marketingowa – trendy 2021

Trendy w mediach społecznościowych 2021

Trendy social media 2021

Case study: SOOW’y czyli: ogródki warzywne w miastach

Mało rzeczy jest dziś tak pewnych jak to, że: rosnącym trendem jest zdrowe żywienie –…

Działania niestandardowe marek: pszczoły i bee [ma] rketing

Wiesz, jakie zwierze jest najważniejsze na świecie? Nie, to nie słoń, nie tygrys, ani nie…

Zmysły w reklamie – część 1: dźwięk.

Czy dźwięk zwiększa sprzedaż? Jak dźwięk wpływa na postrzeganie produktu? Gdzie go wykorzystać? Ile masz…