Od 6 padalców może rodzić beznoga jaszczurka mama padalcowa.
Tyle samo stymulantów działa na „stary mózg”, według P.Renvoise i C.Morina, autorów książki: „Neuromarketing. Understanding the „Buy Buttons” in Your Customer Brain”.

6 stymulantów, działających na stary mózg to:
- EGOIZM: mózg klienta lubi wszystko, co jest związane z nim samym. Tworząc komunikaty marketingowe nie należy skupiać się na sobie, ale na kliencie. Jak usługa/produkt zmieni jego życie, uczyni je lepszym.
- KONTRAST: mózg lubi łatwo podejmować decyzje. Dlatego pokazanie stanu przed i po oraz wskazanie ewentualnej straty – pomogą klientowi w podjęciu decyzji.
- PROSTE KONKRETY: skomplikowane zwroty trudno sobie wyobrazić. Musimy się bardzo skupić, by zrozumieć czym jest na przykad „skalowalne rozwiązanie”. Lepszy będzie konkrekt.
- POCZĄTEK I KONIEC: na to zwracamy uwagę na przykład oglądając film. To, co pomiędzy jest konsumowane na niższej koncentracji uwagi.
- OBRAZ: 40 razy. Tyle razy szybciej docierają impulsy wzrokowe do (niż słuchowe) do mózgu. Dlatego tak ważny jest obraz.
- EMOCJE: sine emocje wzmacniają połączenia synaptyczne między neuronami. To sprawia, że najlepiej zapamiętujemy te wydarzenia, którym towarzyszą silne emocje.
Więcej o tej książce:
Źródło: Patrick Renvoise&Christophe Morin „Neuromarketing. Understanding the „Buy Buttons” in Your Customer Brain”
Masz już Rudego kota?
Jeśli podobał Ci się ten tekst, podziel się nim proszę z innymi. A jeśli lubisz to, co piszę, zapraszam, tu można kupić moją książkę z autografem: https://rudykotizielonykorytarz.pl/