fbpx
Czytasz
Mózg, reklama i padalec. Co je łączy?

Mózg, reklama i padalec. Co je łączy?

BU brand useful joanna burdek

Od 6 padalców może rodzić beznoga jaszczurka mama padalcowa.

Tyle samo stymulantów działa na „stary mózg”, według P.Renvoise i C.Morina, autorów książki: „Neuromarketing. Understanding the „Buy Buttons” in Your Customer Brain”. 

6 stymulantów, działających na stary mózg to:

  • EGOIZM: mózg klienta lubi wszystko, co jest związane z nim samym. Tworząc komunikaty marketingowe nie należy skupiać się na sobie, ale na kliencie. Jak usługa/produkt zmieni jego życie, uczyni je lepszym.

  • KONTRAST: mózg lubi łatwo podejmować decyzje. Dlatego pokazanie stanu przed i po oraz wskazanie ewentualnej straty – pomogą klientowi w podjęciu decyzji.

  • PROSTE KONKRETY: skomplikowane zwroty trudno sobie wyobrazić. Musimy się bardzo skupić, by zrozumieć czym jest na przykad „skalowalne rozwiązanie”. Lepszy będzie konkrekt.

  • POCZĄTEK I KONIEC: na to zwracamy uwagę na przykład oglądając film. To, co pomiędzy jest konsumowane na niższej koncentracji uwagi.

  • OBRAZ: 40 razy. Tyle razy szybciej docierają impulsy wzrokowe do (niż słuchowe) do mózgu. Dlatego tak ważny jest obraz.

  • EMOCJE: sine emocje wzmacniają połączenia synaptyczne między neuronami. To sprawia, że najlepiej zapamiętujemy te wydarzenia, którym towarzyszą silne emocje.

Więcej o tej książce:


Źródło: Patrick Renvoise&Christophe Morin „Neuromarketing. Understanding the „Buy Buttons” in Your Customer Brain”

Masz już Rudego kota?

Jeśli podobał Ci się ten tekst, podziel się nim proszę z innymi. A jeśli lubisz to, co piszę, zapraszam, tu można kupić moją książkę z autografem: https://rudykotizielonykorytarz.pl/

© 2020 BRANDBU - JOANNA BURDEK. ALL RIGHTS RESERVED.